هتل های ارزان در مسکو
نوشته شده توسط : نیکی

هتل آزیموت تولاسکایا مسکو

آزیموت تولاسکایا از ارزان ترین هتل های مسکو است که در فاصله 15 دقیقه ای ایستگاه مترو تولاسکایا واقع شده و از جمله هتل های 4 ستاره مسکو به شمار می آید . AZIMUT Hotel Tulskaya دارای اتاق هایی با ویژگی های مدرن و منحصر به فرد است و رستوران آن با غذاهای اروپایی از میهمانان خود پذیرایی می کند . اینترنت وای فای رایگان در اتاق های هتل در دسترس بوده و گردشگران تور مسکو بدون پرداخت هزینه می توانند از آن استفاده کنند .

ارزان ترین هتل های مسکو

هتل ماکسیما پانوراما مسکو

ماکسیما پانوراما از جمله هتل های 3 ستاره مسکو است که در فاصله ده دقیقه ای منطقه کولومنسکویه واقع شده و از هتل های ارزان قیمت در مسکو می باشد . هتل Maxima Panorama اتاق هایی مدرن و مجهز دارد و رستوران آن انواع غذاهای اروپایی و روسی را سرو می کند . در این هتل اینترنت وای فای در دسترس بوده و پذیرش به صورت شبانه روزی می باشد .

هتل های 3 ستاره مسکو

هتل آلفا مسکو

هتل 4 ستاره آلفا در اطراف پارک زیبا و سبز ایزمایلوسکای واقع شده و اتاق هایی زیبا برای اقامت گردشگران تور روسیه ارائه می دهد . از هتل Izmailovo Alfa با درایوی 15 دقیقه ای مرکز شهر در دسترس خواهد بود و نزدیکی به ایستگاه مترو Partisanskaya سبب شده تا مسافران به راحتی بتوانند به سایر نقاط شهر تردد داشته باشند . منطقه ایزمایلو یک انتخاب مناسب برای گردشگران علاقه مند به پارک ، مناظر جالب و موزه هاست .

هتل های ارزان قیمت در مسکو

هتل بگا مسکو

بگا از مقرون به صرفه ترین هتل های مسکو است که در کنار میدان اسب دوانی پایتخت روسیه واقع شده و سالن ورزش ، سولاریوم و سرویس ماساژ ارائه می دهد . هتل Bega که از هتل های سه ستاره مسکو می باشد اینترنت وای فای و پارکینگ رایگان فراهم نموده و فاصله ای 4 کیلومتری از خیابان آربات دارد . غذاهای روسی و اروپایی در رستوران این هتل سرو می شود و پذیرش در آن به صورت شبانه روزی انجام می شود .

ارزان ترین هتل های مسکو




:: برچسب‌ها: هتل های روسیه , هتل های مسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: